?ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. מה לעשות

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00
  :לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת המייל
 .ונטפל בנושא ביום העסקים הבא info@profil.co.il

ביטול העסקה יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשמע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

פרופיל מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה בחנות האונליין, באמצעות הודעת ביטול שימסור הלקוח בכל אחת מהדרכים הבאות ובהתאם לדרכי התקשרות המפורטות להלן
וואטסאפ: 054-7170671
טלפון: 03-5162574
info@profil.co.il :מייל
להשארת פרטים ליצירת קשר: לחצי כאן

כל שעלייך לעשות הוא לדאוג שהפריט/ים יגיע/ו ללא נזק ופגם ועם תווית מקורית מחוברת, חזרה אלינו עד 14 ימים מיום ההזמנה, פריטי מבצע עד 7 ימים.
שלחי אותו/ם בדואר רשום  או הגיעי אלינו למחסן לכתובת תל גיבורים 5 תל אביב קומה 4. ברגע שהחבילה תגיע אלינו נעדכן אותך.

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.

כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם ל הוראות תקנון האתר ובהתאם לאמור בעמוד החזרות החלפות.