הרשמה לניוזלטר
במיוחד בשבילך

רוצה לדעת ראשונה על הנחות מבצעים והקולקציה החדשה? רשמי לנו את פרטייך

מבצעים? לא מדבר אלי. אני רוצה לשלם יותר!

10% הנחה על הקולקציה החדשה | משלוח חינם ומתנה בכל קנייה מעל 300₪

נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)

  • נוסף לסל קניות:

המוצר התווסף בהצלחה
נשמר!

החזרות החלפות וזיכויים

החזרות

אם ברצונכם להחזיר את הפריט שרכשתם, אפשר לעשות זאת בלי בעיה!

השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים - 

1. בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשו לסמן ב-V את הפריט שברצונכם להחזיר.

2. נודה לכם על ציון סיבת ההחזרה.

3. רשמו את פרטי כתובת המחסן שלנו על גביי המארז (שלנו או כל אריזה אחרת - במידה והשתמשתם שוב במארז שלנו אנא דאגו לכסות את פרטי הכתובת שלכם למניעת בילבול בדואר.

4. כל מה שנשאר לכם זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את החבילה אלינו. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.

5. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח מייל עדכון. בכל שלב תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטל' 03-5162574 או במייל info@profil.co.il.

6. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו, לוודא שלא נעשה בו כל שימוש, וכי לא נפל בו פגם או נגרם לו נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

 

החלפות

ניתן להחליף פריטים בסניפים הבאים בלבד: סניף פ"ת בקניון הגדול, סניף גבעתיים בקניון גבעתיים, סניף העודפים במתחם בית טפר,סניף שבעת הכוכבים בהרצליה, סניף קניון עזריאלי בת"א, סניף קניון TLV FASHION MALL בת"א, סניף קניון עזריאלי מודיעין, סניף קניון רננים ברעננה, סניף קניון הזהב בראשל"צ, סניף רמת ישי במתחם הסטריט מול וסניף ירכא במתחם BIG.

 

זיכויים

1. ההחזר הכספי יתקבל תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בנושא.

2. ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם.

3.  לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט.

4. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו.
 

 

 

 

 

צור קשר

בכל עניין, שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5162574.

זמני פעילות שירות הלקוחות:
א׳-ה׳ בין השעות 08:00 עד 17:00

כתובתנו היא רח' תל גיבורים 5, ת"א.

אם יש לך העדפה לפנייה במייל או שברצונך לפנות אלינו מעבר לשעות המצוינות מעלה, ניתן לעשות זאת בכתובת info@profil.co.il

רוצה להוסיף את המוצר ל-WISHLIST?
היכנסי לחשבונך או הרשמי לאתר

הרשמה / התחברות